Dawno mnie nie było co?

Miałem SPOOOORY zastój w pisaniu recenzji. Dlaczego?
Primo: Jestem leniwy
Sekundo: Postanowiłem bardziej skupić się na mojej głównej "profesji" czyli rysowaniu, choć i to idzie mi leniwie.
Tercio: Wiadomo. Życie. Codzienność oraz obowiązki ucznia nie są czymś najprzyjemniejszym no ale jak trzeba to się na to nic nie poradzi. (w wakacje skupiałem się na rysowaniu)
Dobra wiadomość jest taka, że postanowiłem eksperymentalnie powrócić do pisania, a że w wakacje pograłem w kilka tytułów planuje zacząć od recenzji:
1) Profesor Layton i Pudełko Pandory
2) Ace Attorney (oryginalna trylogia)
3) Kraina Kryształów / Houseki no Kuni
4) Kiznaiver
To są moje plany na najbliższe tygodnie. Zobaczymy jak mi to wyjdzie. Zamierzam wszcząć poważne prace nad sobą i swoim lenistwem i mam nadzieję, że ten blog jak i profil na DeviantArt mi w tym pomoże.

Komentarze

Popularne posty